r5 odvt 1
De sommen
zijn
steeds
. . . . .
4+2=
Dat weet ik niet hoor haasje.
Stimuleer
Weet ik niet.
• Er komen geen creatieve intelligentie maar helaas foute methode in de hersenen.
• De foutenanalyse kost meer tijd maar levert niets op.
•
Weet ik niet.
betekent eigenlijk:
Sorry juf, niet goed uitgelegd. Opnieuw!
Geen link.
Makkelijker sommen graag haas!
Met klik een leerstap terug naar: r41
Nog 1x deze sommen haas.
Opnieuw beginnen
of nog een keer deze 20 sommen.
Moeilijker sommen graag haasje.
Met klik naar volgende leerstap:
Omwisseling van termen, met sommen, tot 20.
Beste
, de rekenhaas kan:
5 sommen verder gaan.
Klik als je gemakkelijke sommen aan het begin
wilt overslaan.
Aangeven waar je op moet letten en wat te zeggen.
Kijk of het kind door heeft dat de sommen gelijk zijn. Laat het kind dat zelf ontdekken. Zeg eventueel:
Lees de sommen die je gemaakt hebt eens op.
Een analyse tonen van de 0 door odvt gemaakte sommen.
Nog 20 te gaan.
r5. Omwisseling van termen, met sommen, ontdekken. (
4+2=6 dus 2+4 ook 5
), odvt.
4+2
Nog niet
gemaakt.
2+4
Nog niet
gemaakt.
3+2
Nog niet
gemaakt.
2+3
Nog niet
gemaakt.
5+3
Nog niet
gemaakt.
3+5
Nog niet
gemaakt.
3+4
Nog niet
gemaakt.
4+3
Nog niet
gemaakt.
6+3
Nog niet
gemaakt.
3+6
Nog niet
gemaakt.
4+2
Nog niet
gemaakt.
2+4
Nog niet
gemaakt.
3+2
Nog niet
gemaakt.
2+3
Nog niet
gemaakt.
5+3
Nog niet
gemaakt.
3+5
Nog niet
gemaakt.
3+4
Nog niet
gemaakt.
4+3
Nog niet
gemaakt.
6+3
Nog niet
gemaakt.
3+6
Nog niet
gemaakt.
Toon achtergrond van deze opgaven.
Met klik nog meer achtergrond.
Lijst met alle 134 leerstappen.
Lijst met alle 134 leerstappen en 2389 sommen.